برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
logo

مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی Education Development Center

فهرست اصلی

اسلایدر
 


 پمفلت های آموزشی
 
 

پمفلت

 سخنرانی

 اخلاق حرفه ای

 ارزشیابی 360 درجه

  آموزش بین حرفه ای

 برنامه ريزي استراتژيک2pub  برنامه درسی پنهان

 درک و مدیریت دانشجویان چالش برانگیز

 ماژول خود یادگیری  هوش معنوی

 آزمون بالینی کوتاه مدت (mini-CEX)

 دانش پژوهی  تکنولوژی آموزشی چیست؟
 ارائه بازخورد به منظور بهبود یادگیری  مروری بر Logbook & Portfolio

 طرح دوره

 راهکارهای توانمندسازی اعضای هیأت علمی 2  يادگيري مبتني بر زمينه

 روش تدریس بدیعه پردازی

 چگونه ژورنال کلاب برگزار کنيم؟  الگوی طراحی آموزشی اطمینان بخش

 آموزش پاسخگو

 الگومداری استاد بالینی  استراتژی های آموزشی

 بیماریهای کوریکولوم

 تدوين برنامه عملياتي  آزمون های چهار گزینه ای (MCQ)

  برنامه عملیاتی

 بازی وار سازی  راهکارهای توانمندسازی اعضای هیأت علمی 1

 یادگیری همیارانه

 الگوی عمومی طراحی آموزشی ADDIE

 ویژگی های یک مدرس آنلاین  دانش پژوهی آموزشی

 مدل نمایش اجزاء (CDT)

 چگونه آموزش مجازی موثر ارائه کنیم ؟  فرسودگی دانشگاهی (آکادمیک)

 برنامه درسی Curriculum

 تاب آوری  محیط آموزشی مبتنی بر مفهوم مراقبت

 سبک یاددهی در آموزش بالینی

 تحلیل سوال های آزمون تشریحی  خلق محیط مراقبتی در آموزش (قسمت اول)

 یادگیری مبتنی بر تیم (TBL)

 تفاوت منتورشیپ و پرسپتورشیپ  مدل انگیزشی (ARCS)

 آموزش مجازی و استفاده اصولی از اسلاید

 تدریس مشارکتی : روش جیگ ساو  10 متقلب امتحانی تحت تعقیب

استراتژی های اساتید برای پیشگیری از رفتارهای چالش برانگیز (1)

استراتژی های اساتید برای پیشگیری از رفتارهای چالش برانگیز (2)  
  dsf
 
 
 منو اصلی