شنبه 10 خرداد 1404 - 03 ذو الحجة 1446
  طرحهای ارائه شده
رديف
نام طرح تحقيقاتي
نام مجري
1
بررسي اثربخشي برنامه هاي آموزشي گروههاي آموزش پزشكي اجتماعي دانشكده پزشكي
دكتر اميني
2
بررسي ارتباط بين وضعيت تحصيلي در دانشكده پزشكي و ارزشيابيعملكرد حرفه اي در محيط كار و رضايت شغلي پزشكان عمومي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي
دكتر جباري
3
مقايسه برنامه ها و شيوه هاي اجراي آموزش درعرصه هاي آموزش درجامعه در دانشكده هاي مختلف
دكتر اميني
4
چالشهاي تحصيلات تكميلي در پرستاري يك مطالعه اقدام پژوهي
دكتر وليزاده
5
اداراكات دانشجويان پرستاري از محيط آموزش باليني در بخشهاي داخلي-جراحي
آزاد رحماني
6
بررسي مقايسه اي برنامه درسي ايمپلنتهاي دنداني در دوره هاي تخصصي دانشكده هاي دندانپزشكي ايران
دكتر پور عباس
7
تعيين الگوي فازي ارزشيابي دروس بر اساس ضريب سختي درس، روحيات و توانايي فهم درس پاسخگويان
مهندس صفائيان
8
تدوین برنامه نرم افزاری شاخصهای رتبه بندی عملکرد آموزشی گروههای آموزشی دانشکده پزشکی
دکتر غفاری
9
بررسی تاثیر آموزشهای کلاسیک دانشگاهی بر روی عملکرد بالینی تکنولوژیستهای رادیولوژی
دکتر فرج الهی
10
ادغام مدیریت و رهبری آموزشی در کوریکلوم پزشکی عمومی – فاز اول نیاز سنجی
دکتر علیزاده
11
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آزمایشگاه مجازی آموزشی کاتیون شناسی
دکتر جویبان
12
تدوین برنامه نرم افزاری جامع مدیریت اطلاعات دفتر استعدادهای درخشان
دکتر محمدزاده
13
ارتقاء فرآیند کارآموزی دانشجویان دانشکده بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تبریز به روش Sigma Six
دکتر محمدصادق تبریزی
14
طراحی، اجراء و ارزشیابی برنامه و نرم افزار آموزشی نیمه حضوری مهارتهای دانشگاهی
دکتر امینی
15
چالشها و راهکارهای آموزش در دروس آموزش کارآموزی و کارآموزی در عرصه داورخانه
دکتر مالکی
16
بررسی تاثیر آموزش ادغام شده و مبتنی بر متن اخلاق پزشکی بر دانسته ها، نظرات و توانائی تصمیم گیری دانشجویان ورودی 87 د.ع. پ. ت
دکتر خامنه
17
بررسی رابطه تفکر خلاق با عزت نفس، خودکارآمدی و امید به آینده در دانشجویان دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دکتر فرنام
18
بررسی وضعیت و میزان تفکر انتقادی دانشجویان سال اول دانشگاههای علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز و مقایسه آن با یکدیگر
دکتر غفاری
19
بررسی تفکر انتقادی یا اميد به آينده، عزت نفس و انگیزه پیشرفت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز
دکتر بيرامي
20
بررسی وضعیت و میزان تفکر انتقادی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طول سالهای تحصیل آنها
دکتر عليزاده
21
تحليل وضعيت برگزاري جلسات گزارش صبحگاهي گروههاي آموزشي باليني دانشكده پزشكي تبريز از ديدگاه دستياران
دكتر غفاريفر
22
تحليل وضعيت آموزش درمانگاهي در مركز آموزشي درماني امام رضا – تبريز – طي 6 ماه اول
دكتر غفاريفر
23
تدوين، اجرا و ارزشيابي برنامه آموزشي جديد بر اساس مواجهه همزمان دانشجويان كارشناسي تغذيه در درس رژيم شناسي (1) با نحوه شرح حال گيري و معاينه فيزيكي در عرصه بيمارستان
دكتر استاد رحيمي
24
بررسی لزوم بازنگري برنامه هاي آموزش مداوم پوست ويژة پزشكان عمومي
دكتر خدائياني
25
تدوين و اجراي برنامه آموزشي جديد بر اساس مواجهه زودهنگام دانشجويان پزشكي در مقطع علوم پاينه در درس انگل شناسي با عرصه آزمايشگاه باليني انگل شناسي از ديدگاه دانشجويان
دكتر شهبازي
26
تهيه و تنظيم پوشه عملكرد براي واحد كارآموزي مقدماتي صنعت در دانشكده داروسازي
دكتر ميلاني
27
طراحي، اجراء و ارزشيابي كارآموزي عرصه بيمارستاني دانشجويان داورسازي
دكتر مشايخي
28
ارزيابي ميزان پايبندي دستياران گروه داخلي دانشگاه علوم پزشكي تبريز به اصول تعهد حرفه اي پزشكي
دكتر صومي
29
بررسی وضعیت موجود و بهینه سازی آموزش درمانگاهی در مرکز قلب شهید مدنی
دکتر اکبرزاده
30
طراحی و اجرای آزمایشگاه مجازی آمار حیاتی
دکتر دستمالچی
31
بررسی نگرش دانشجویان سال آخر دانشکده داروسازی تبریز نسبت به رشته داروسازی در سال تحصیلی 88-87
دکتر اقبال
32
تدوین و اجرای روش جیدی ژورنل کلاب در بخش جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دکتر شکوهی
33
بررسی اثر بخشی محتوا و روش تدریس دروس اختصاصی رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در انتقال دانش و مهارتهای حرفه ای به دانشجویان این رشته از دیدگاه افراد مطلع در دانشگاههای علوم پزشکی کشور (طرح مشترک با NPMC)
دکتر تبریزی
34
Evaluating and determining the heirarchial degree of difficulty in terms of the strength of meaning in English lexical knowledge (active recall, passive recall, active recognition, passive recognition) among the students of Tabriz Medical Sciences University.
دکتر عذب دفتری
35
مقایسه روش مرسوم ارائه درس بیوشیمی با روش سخنرانی توام با بحث گروهی بر اساس موارد بالینی شایع در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دکتر قربانی حق جو