عنوان پایاننامه | نام | نام خانوادگي | ردیف |
مرور سيستماتيك آموزش داروسازي | سميه | احمديان | 1 |
مقایسه کیفیت آزمون های چند گزینه ای ارتقاء رشته های داخلی، جراحی، زنان و کودکان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، قبل و بعد از واگذاری برگزاری این آزمونها به دانشگاه | محمد | برزگر | 2 |
بررسي نقش باز انديشي جامع در ارتقاء يادگيري باليني برمبناي يادداشت روزانه و ارائه الگوي كاربردي | نعمت | بيلان | 3 |
مطالعه تطبيقي وضعيت آموزش دانشجويان پزشكي در بخش هاي سرپایی دانشگاه علوم پزشكي اروميه در سال 1390 | علي | حمزه زاده | 4 |
بررسی وضعیت فشارهای محیط یادگیری از دیدگاه کارآموزان و دستیاران رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی تبریز | ليدا | سبكتكين | 5 |
بررسی تجربه کودکان 8-10 سال کاندیدای بیهوشی و والدین آنان از مداخله آموزشی قبل از بیهوشی توسط متخصص بیهوشی در بیمارستان کودکان تبریز در سال1390 | مهين | سيدحجازي | 6 |
بررسی سيستماتيك مطالعات آموزش بالینی مامایی | زهره | عباسي | 7 |
مطالعه تلفیقی ( کمی و کیفی ) موارد رعایت یا عدم رعایت منشور حقوق بیمار در مراکز سرپایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز | محمد رضا | نريماني | 8 |
بررسی تاثیر آموزش مدیریت استرس در ارتقای یادگیری کارآموزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز 1390 | سپيده | هريزچي قديم | 9 |
طرااحی و بکارگیری کارپوشه جامع الکترونیکی و ارزشیابی اثربخشی آن در ارتقاء یادگیری دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش پزشکی | علي | تقي زاديه | 10 |