1- مقطع اول: مهارتهاي عمومي آموزش پزشکي
رديف | نام واحد (درس) | ارزش کل واحدي | محتوای آموزش الکترونیکی | مدرسین |
1 | برنامه ريزي آموزشي مقدماتی | 1 | | |
2 | مهارتهاي تدريس - 1 | 1 | | |
3 | روش تحقيق در آموزش -1 | 2 | | |
4 | روشهاي ارزيابي دانشجو- 1 | 1 | | |
5 | کاربرد رايانه در آموزش | 2 | | |
6 | زبان انگليسي -1 | 2 | | |
2- مقطع دوم :واحدهاي تخصصي و پايه (مهارتهاي اختصاصي آموزش پزشکي)
رديف | نام واحد (درس) | ارزش کل واحدي | محتوای آموزش الکترونیکی | مدرسین |
7 | برنامه ريزي درسی پيشرفته | 2 | | |
8 | مهارتهاي ارتباطي پايه | 1 | | |
9 | روش تحقيق در آموزش -2 | 2 | | |
10 | ارزيابي دانشجو ( باليني) | 2 | | |
11 | ارزشيابي برنامه آموزشي ( مقدماتي) | 1 | | |
12 | الگوهاي ياددهي و يادگيري ( تدريس باليني) | 2 | | |
13 | زبان انگليسي -2 | 2 | | |
سوم :واحدهاي تخصصي
رديف | نام واحد (درس) | ارزش کل واحدي | محتوای آموزش الکترونیکی | مدرسین |
14 | طراحي آموزشي در علوم پزشكي | 2 | | |
15 | ارزشيابي برنامه – 2 | 2 | | |
16 | مديريت در نظامهاي آموزشي و بهداشتي درماني | 2 | | |
17 | اقتصاد آموزش و بهداشت | 2 | | |
18 | پزشكي مبتني بر شواهد(EBM ) | 1 | | |
19 | پژوهش در آموزش- 3 | 2 | | |
4- مقطع چهارم : پایاننامه: ارزش واحدی: 6 واحد نظری