چهارشنبه 19 دي 1403 - 07 رجب 1446
 
 
  ژورنال کلاب های برگزار شده گروه آموزش پزشکی
ژورنال کلاب های برگزار شده گروه آموزش پزشکی
 
ارائه دهنده عنوان مقاله تاریخ
دکتر مریم برادران بی نظیر The Flipped Classroom: A Course Redesign to  Foster Learning and Engagement in a Health Professions School  روز سه شنبه
21/7/94
دکتر فریبرز اکبرزاده The Essential Role of Medical Ethics Education in Achieving Professionalism: The Romanell Report  روز پنجشنبه
21/8/94
دکتر علیرضا غفاری
تشکیل نشد
Training faculty to facilitate communication skills training: Development and evaluation of a workshop روز پنجشنبه
26/9/94
دکتر هادی حامدفر The hidden curriculum in undergraduate medical education: qualitative study of medical students’ perceptions of teaching روز پنجشنبه
10/10/94
خانم اعظم اصغری خاتونی
Does personality predict medical students’ attitudes to learning communication skills?
روز چهارشنبه
19/12/94
دکتر امیرحسین اکبرزاده
Impact of a novel teaching method based on feedback, activity, individuality and relevance on students’ learning
روز چهارشنبه
1/2/95
دکتر مسعود باقری Improving Education on Doctor–Patient Relationships and Communication: Lessons
From Doctors Who Become Patients
روز سه شنبه
28/2/95
دکتر وحید فخرزاده A proposed core curriculum for dental English education in Japan روز پنجشنبه
31/3/95
دکتر شاپور نادرفام Analysis of Multiple Choice Questions (MCQs): Item and Test Statistics from an assessment in a medical college of Kolkata, West Bengal روز پنجشنبه
21/5/95
آقای جلال برنا Vertically integrated medical education and the readiness for practice of graduates روز پنجشنبه
29/7/95
دکتر سعید فروغی مقدم The effectiveness and feasibility of an online educational program for improving evidence-based practice literacy: an exploratory randomized study of us chiropractors روز پنج شنبه
11/9/95
دکتر فاطمه دباغی تبریز Anatomy meets dentistry! Linking anatomy and clinical  practice in the preclinical dental curriculum روز چهارشنبه
24/9/95
دکتر فاطمه رنجبر Twelve tips for teaching reflection at all levels of medical education روز پنجشنبه
19/12/95
دکتر رامین نگاهداری Understanding students’ readiness for interprofessional learning in an Asian context: a mixed-methods study آماده برای ارائه
ارائه دهندگان: دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ورودی 94
 زیر نظر: مسئول برگزاری ژورنال کلاب های گروه آموزش پزشکی ، دکتر سعیده غفاری فر