مباحث این کنفرانس مطابق هر سال در ماه آگوست توسط انجمن آموزش پزشکی اروپا (
AMEE) در دسترس علاقمندان کلیه کشورها قرار گرفت
.
پخش همزمان کنفرانس بین المللی آموزش پزشکی اروپا
AMEE2025 در دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز برای دانشکده ها و دانشگاه های کلان منطقه دو، در سالن کنفرانس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، از تاریخ 3 تا 5 شهریورماه 1404 با برگزاری پنل ها در عناوین زیر با شرکت حدود 100 نفر از علاقمندان از دانشگاهها و دانشکده های کلان منطقه دو در 9 پنل تخصصی در سه روز انجام گردید . امسال شرکت در این کنفرانس برای کلیه مشمولین دارای 12 امتیاز آموزش مدوام بود.
عنوان سمپوزیوم و بحث عمومی |
Generative AI in Teaching and Learning | هوش مصنوعی مولد در یاددهی و یادگیری |
When it hits the Fan: Moral, Ethical and Legal issues of AI in HPE | وقتی همهچیز به هم میریزد: مسائل اخلاقی، حقوقی و معنوی هوش مصنوعی در آموزش حرفههای سلامت |
Artificial Intelligence, Cognitive Deskilling, and the Existential Opportunities for Health Professions Education | هوش مصنوعی، کاهش توانایی شناختی و فرصتهای وجودی برای آموزش حرفههای سلامت |
Learning interprofessional collaboration during clinical supervision in the increasingly complex clinical practice | یادگیری همکاری بینحرفهای در نظارتهای بالینی پیچیده |
Artificial intelligence and health professional identity formation: contemplating transformation | هوش مصنوعی و شکلگیری هویت حرفهای در علوم سلامت |
Planning, implementing and evaluating surgical educational innovation and change for the benefit of healthcare and health | برنامهریزی، اجرا و ارزیابی نوآوریهای آموزشی در جراحی برای ارتقای سلامت جامعه |
The Educator’s Role in Advancing Remediation Systems and Practices: Where are we going? | نقش آموزشگر در توسعه نظامها و رویکردهای بازآموزی: به کجا میرویم؟ |
The Missing Middle: Realities, Challenges and Dreams of Early Career Educators and Researchers | دهه های میانی گمشده در مسیر حرفه ای: واقعیتها، چالشها و آرزوهای اعضای هیئت علمی و پژوهشگران در اوایل مسیر |
Extensive experience in advancing health professions education across African countries | بحث عمومی پیرامون سخنرانی پروفسور چمپیون ن. نیونی از سازمان جهانی بهداشت(WHO) در خصوص تجربیات گسترده در پیشبرد آموزش حرفه های سلامت در آفریقا |