در این جلسه که به ریاست مدیر محترم مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی تبریز و با حضور معاونین آموزشی و مسئولین دفاتر توسعه آموزش مراکز آموزشی و درمانی و معاون آموزشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی برگزار گردید، ضمن اشاره به نقش دفاتر توسعه آموزش در ارتقای کیفیت آموزش بالینی، به بحث پیرامون شاخص های ارزشیابی عملکرد
EDO مراکز آموزشی و درمانی پرداخته شد.
عدم شفافیت جایگاه مراکز آموزشی درمانی در ارزشیابی اساتید و گروههای آموزشی دانشکده پزشکی، مشکلی بود که در این جلسه از سوی معاونین آموزشی و مسئولین دفاتر توسعه آموزش مراکز آموزشی و درمانی مطرح گردید.