حیطه | عنوان |
فرایندهای برتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری مجری محترم |
تدوین و بازنگری برنامه های آموزشی | ادغام فرمولاسیون سایکودینامیک در برنامه ی آموزشی رزیدنتهای روانپزشکی | جناب آقای دکتر علیرضا فرنام، و همکاران گرامی |
تدوین یک واحد درس عمومی ایمنی و ترافیک | جناب آقای دکتر همایون صادقی بازرگان و همکاران گرامی |
تدوین و ارتقای فرآیند "کارآموزی در عرصه دانشجویان ارشد اقتصاد سلامت" دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز | سرکار خانم دکتر شیرین نصرت نژاد و همکاران گرامی |
یاددهی و یادگیری | الکترونیکی کردن تجارب یادگیری دانشجویان پزشکی، بازاندیشی و پیگیری روزانه آنها در گزارشات صبحگاهی کودکان | جناب آقای دکتر نعمت بیلان، و همکاران گرامی رتبه اول کشوری |
طراحی و برگزاری دوره مهارتهای دانشگاهی به روش ترکیبی | جناب آقای دکتر محمد برزگر و همکاران گرامی |
ارزشیابی آموزشی (دانشجو، هیات علمی و برنامه) | ارتقای آزمونهای سنجش فعالیتهای یادگیری فراگیران مقطع کارشناسی فیزیوتراپی در کارآموزیهای بالینی از طریق آزمون OSCE | سرکار خانم دکتر زهرا صلاح زاده و همکاران گرامی
|
طراحی و اجرای آزمون بالینی عینی ساختارمند کارورزان بخش نورولوژی | جناب آقای دکتر داریوش سوادی اسکویی و همکاران گرامی |
مدیریت و رهبری آموزشی | طراحی، اجرا و استانداردسازی برنامه آموزشی تغذیه وریدی نوزادان و ارزشیابی پیامدهای آموزشی آن | جناب آقای دکتر مجید محله ای و همکاران گرامی قابل تقدیر کشوری |
ایجاد مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز | جناب آقای مهندس علی احمدیان، و همکاران گرامی |
یادگیری الکترونیکی | طراحی، اجرا و ارزشیابی ویکی آموزشی برای انجام تکالیف گروهی دانشجویان | سرکار خانم دکتر سعیده غفاری فر، و همکاران گرامی |
بیان و تحلیل سناریو های اخلاقی به شیوه مجازی توسط دانشجویان پزشکی در راستای آموزش اخلاق پزشکی و استقرار سنجه های اعتباربخشی آموزشی بیمارستان های آموزشی | خانم اعظم اصغری خاتونی و همکاران گرامی |
طراحی و تولید محصولات آموزشی | تهیه بسته آموزشی بیوانفورماتیک در میکروبیولوژی مرتبط با آنالیز فیلوژنتیکی | دکتر عادل اسپوتین و همکاران گرامی |
تبدیل تکالیف دانشجویان کارشناسی ارشد به محصولات آموزشی برای پاسخگویی به جامعه | دکتر سوسن ولیزاده و همکاران گرامی |