تاریخ اتمام |
تاریخ شروع |
به پایان رسیده مصوب |
جاری مصوب |
عنوان انگلیسی |
عنوان فارسی |
مجری |
کد طرح |
30/2/88 |
30/2/87 |
* |
|
nursing students
perceptions regarding their educational environment in medical-Surgical wards in Tabriz University of Medical Sciences: Comparisons between expected environment and actual environment |
اداراكات دانشجويان پرستاري از محيط آموزش باليني در بخشهاي داخلي-جراحي |
آزاد رحماني |
101 |
28/4/89 |
22/2/88 |
* |
|
Studying of Effects of training and integration of text-based medical ethics, knowledge, ideas and decision making ability of the entering class of 2008 Tabriz University of medical Sciences |
بررسی تاثیر آموزش ادغام شده و مبتنی بر متن اخلاق پزشکی بر دانسته ها، نظرات و توانائی تصمیم گیری دانشجویان ورودی 87 د.ع. پ. ت |
جعفر خامنه |
102 |
15/11/88 |
15/11/87 |
* |
|
The study of correspondence between classical university education and performance of radiology technologists |
بررسی تاثیر آموزشهای کلاسیک دانشگاهی بر روی عملکرد بالینی تکنولوژیستهای رادیولوژی |
علیرضا فرج الهی |
103 |
26/4/87 |
26/9/87 |
* |
|
Codification of educational ranking criteria’s and indexes of educational departments in medical faculty |
تدوین برنامه نرم افزاری شاخصهای رتبه بندی عملکرد آموزشی گروههای آموزشی دانشکده پزشکی |
رضا غفاری |
104 |
|
|
* |
|
Comparative study of Implant Course in Residency curriculum in the Iranian Dental School |
بررسي مقايسه اي برنامه درسي ايمپلنتهاي دنداني در دوره هاي تخصصي دانشكده هاي دندانپزشكي ايران |
رضا پور عباس |
105 |
9/6/90 |
9/6/88 |
|
* |
Integration of medical leadership and management into the undergraduate general medicine curriculum of Tabriz University of Medical Sciences and health Services |
ادغام مدیریت و رهبری آموزشی در کوریکلوم پزشکی عمومی– فاز اول نیاز سنجی
|
مهستی علیزاده |
106 |
15/4/88 |
15/4/87 |
* |
|
nursing postgraduate and related options :a qualitative study |
چالشهاي تحصيلات تكميلي در پرستاري يك مطالعه - اقدام پژوهي |
لیلا وليزاده |
107 |
22/1/90 |
22/2/88 |
|
* |
Fazy evaluation lessons on base level of complexity, spiritual matters and learning potential in students |
تعيين الگوي فازي ارزشيابي دروس بر اساس ضريب سختي درس، روحيات و توانايي فهم درس پاسخگويان |
عبدالرسول صفائيان |
108 |
25/8/88 |
25/25/87 |
* |
|
Design of virtual laboratory of quantitive analysis of cation |
طراحی ، اجراء و ارزشیابی آزمایشگاه مجازی آموزشی کاتیون شناسی |
ابوالقاسم جویبان |
109 |
18/1/88 |
18/8/87 |
|
* |
Survey and Compare plans and methods of students oriented education of different universities in Tabriz University of Medical Sciences |
مقايسه برنامه ها و شيوه هاي اجراي آموزش درعرصه هاي آموزش در جامعه در دانشكده هاي مختلف
|
ابوالقاسم اميني |
110 |
|
|
* |
|
Analysis of Clinical Group Morning Report Sessions Quality- Medical Faculty, Tabriz University according to Residents |
تحليل وضعيت برگزاري جلسات گزارش صبحگاهي گروههاي آموزشي باليني دانشكده پزشكي تبريز از ديدگاه دستياران |
سعیده غفاريفر |
111 |
1/2/91 |
1/7/90 |
|
* |
Ambulatory Care Situation Analysis in Imam Reza Education and Treatment Center - Tabriz |
تحليل وضعيت آموزش درمانگاهي در مركز آموزشي درماني امام رضا – تبريز |
سعیده غفاريفر |
112 |
8/6/90 |
23/11/89 |
|
* |
Implementing a new curriculum based on early exposure of medical students in basic science level In the course of the Parasitology Laboratory of Clinical Parasitology and assessment of students |
اجرای برنامه آموزشی جدید بر اساس مواجهه زودهنگام دانشجویان پزشکی در مقطع علوم پایه در درس انگل شناسی با عرصه آزمایشگاه بالینی انگل شناسی و ارزیابی آن از دیدگاه دانشجویان |
عباس شهبازی |
113 |
1/5/89 |
1/9/88 |
* |
|
The Establishment of Hospital Pharmacy Internship for Pharmacy Students |
طراحی، اجرا و ارزشیابی کاراموزی عرصه بیمارستانی دانشجویان داروسازی |
سیمین عذار مشایخی |
115 |
10/4/89 |
10/9/88 |
* |
|
Assessment of commitment to medical professionalism principles among internal medicine residents in Tabriz University of Medical Sciences |
ارزیابی میزان پایبندی دستیاران گروه اخلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به اصول تعهد حرفه ای پزشکی |
محمد حسین صومی |
116 |
30/10/89 |
30/8/88 |
* |
|
Evaluation of current status of outpatient education and its improvement proposal in Madani heart center |
بررسی وضعیت موجود و بهینه سازی آموزش درمانگاهی در مرکز قلب شهید مدنی تبریز |
فریبرز اکبرزاده |
117 |
28/10/89 |
28/4/89 |
* |
|
Design and implementation of a virtual laboratory in statistics |
طراحی و اجرای آزمایشگاه مجازی آمار حیاتی |
سیاوش دستمالچی |
118 |
4/7/89 |
1/8/88 |
* |
|
Planning and performing of evidence base medicine (EBM) journal club methods in department of neurosurgery, Tabriz university of medical sciences |
تدوین و اجرای روش مبتنی بر شواهد
ژورنال کلاب در بخش جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
غفار شکوهی |
119 |
|
|
* |
|
The performance of student counseling system in faculty of pharmacy ,Tabriz university of medical sciences and investigation of students and academic members attitudes toward it |
بررسی نگرش اساتید و دانشجویان نسبت به مشاوره و راهنمایی تحصیلی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
پروین ذاکری میلانی |
121 |
3/3/91 |
3/3/90 |
|
*
|
The socialization of nursing students to caring ,Tabriz and Urmia University of Medical Sciences |
وضعیت اجتماعی شدن نسبت به امر مراقبت در دانشجویان پرستاری دانشکده های پرستاری –مامایی تبریز و ارومیه،1388 |
وحیده زمان زاده |
122 |
21/10/90 |
21/11/89 |
* |
|
An Investigation into Radiation Protection acknowledgment and Editing Recommendation at the medical Radiation center of Tabriz University of medical Sciences |
ارزیابی دانش حفاظت در برابر پرتوها در کارکنان شاغل در مراکز پرتو پزشکی و تدوین دستورالعمل اجرایی حفاظت پرتوی |
پریناز محنتی |
123 |
2/10/89 |
8/4/89 |
* |
|
Survey the effect of case –based study on the promotion of learning levels (cognitive and phychomotor)of pharmacy student of Tabriz in the primary training of cancer chemotherapy drugs at hospital pharmacy 2009 |
بررسی تاثیر روش آموزش بر پایه بالینی ( (case-based studyدر کارآموزی مقدماتی داروخانه بیمارستانی داروهای شیمی درمانی سرطان برروی ارتقا سطح حیطه های یادگیری (دانش و رفتار) دانشجویان سال آخر دکتری داروسازی تبریز در سال 1388 |
محمد چرخ پور |
124 |
23/5/90 |
23/11/89 |
*
|
|
Anatomical indicators of learning compared to oral radiographs of both traditional and nontraditional methods (the methods of learning and teaching by computer |
مقایسه یادگیری شاخصهای آناتومیک رادیوگرافیهای خارج دهانی به دو روش سنتی و غیر سنتی (به روش یادگیری بوسیله کامپیوتر و تدریس |
تهمینه رازی |
125 |
23/10/90 |
23/11/89 |
* |
|
The evaluation of E-learning effect combine with traditional education in dental Students orthodontic skills progress |
بررسی تاثیر آموزش الکترونیک (E-learning )توام با آموزش سنتی در ارتقا مهارت عملی ارتودنسی دانشجویان دندانپزشکی |
مژگان کچویی |
127 |
23/11/90 |
23/11/89 |
* |
|
Effect of peer education on practical skills training of dental students in restorative preclinic |
تاثیر آموزش گروه همتایان بر یادگیری مهارت عملی دانشجویان دندانپزشکی در پری کلینیک ترمیمی |
سودابه کیمیایی |
128 |
3/3/91 |
3/3/90 |
* |
|
Design, Performance and Assessment of multimedia educational package of applied anatomy |
طراحی، اجرا و ارزشیابی بسته های آموزشی چندرسانه ای آناتومی کاربردی |
محمدعلی اوچی |
129 |
2/7/91 |
5/2/90 |
* |
|
Course plan standardization, projection and implementation of objective structured field examination (OSFE) for pharmacy training course |
استاندارد سازی برنامه آموزشی و طراحی و اجرای آزمون ساختاریافته عینی در عرصه (OSFE) در کارآموزی داروخانه دانشجویان رشته داروسازی |
مسلم نجفی |
130 |
25/12/90 |
25/6/90 |
* |
|
Study of morning quality in Sina and Emamreza hospital infection wards in point of students, residents and attends during next six month of 1389 |
بررسی کیفیت گزارشات صبحگاهی در بخش عفونی از دیدگاه اساتید، رزیدنتها و دانشجویان در شش ماهه دوم سال 1389 |
پرویز صالحی |
131 |
30/11/91 |
1/8/90 |
|
* |
Efficiency of practical physical modalities administration teaching on physical medicine and rehabilitation residents ordering skills in year 1390
|
تاثیر آموزش بکارگیری مدالیتههای فیزیکی عملی بر نحوه دستور نویسی دستیاران طب فیزیکی و توانبخشی در سال 1390 |
بیتا افتخارالسادات |
132 |
1/8/90 |
2/5/90 |
|
* |
studying the status of implementation of basic standards adopted by the School of Medicine in Tabriz |
بررسی وضعیت موجود پیاده سازی استانداردهای پایه مصوب دوره پزشکی در دانشکده پزشکی تبریز |
مهناز صادقی |
133 |
3/5/91 |
3/3/90 |
|
* |
Nurse Educators Perception of Nursing Knowledge Transfer on Personal and Organizational Level ,Iran University of Medical Science 2009-2010 |
درک مدرسان پرستاری از انتقال دانش پرستاریدر سطح فردی و سازمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور 1389-1388 |
لیلا ولی زاده |
134 |
|
|
|
* |
Efficiency of specific program of stress management in medical educator students, adaptability and quality of learning |
بررسی کارایی برنامه تطبیق داده شده(آموزش کنترل استرس در یادگیری از دیدگاه کارآموزان) پزشکی |
سپیده هریزچی |
136 |
|
|
|
* |
The evaluation of education by residents for decreasing preoperative anxiety of children (8-10 years old anesthesia candidates) from the perspectives of residents, parents and children. |
بررسی تاثیر آموزش بوسیله رزیدنت ها در کاهش اضطراب کودکان 8-10 ساله کاندیدای بیهوشی از دیدگاه کودکان، والدین و رزیدنتها |
جعفر صادق تبریزی |
137 |
|
|
|
* |
Comparison multiple choice test to improve the quality of internal discipline, surgery, women and children in Tabriz, before and after the transfer of these tests to |
مقایسه کیفیت آزمون های چند گزینه ای ارتقاء رشته های داخلی ، جراحی ، زنان و کودکان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، قبل و بعد از واگذاری برگزاری این آزمون ها به دانشگاه |
محمد برزگر |
138 |
|
|
|
* |
A mixed method (Quantitative & Qualitative) study of the degree of adherence to the Iranian patient rights charter in the ambulatory centers of Tabriz University of Medical Sciences |
مطالعه تلفیقی(کمی و کیفی) موارد رعایت یا عدم رعایت منشور حقوق بیمار در مراکز سرپایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
ابوالقاسم امینی |
139 |
10/2/90 |
10/4/89 |
|
* |
Survey of professional skill among medical residents of Tabriz University of Medical Sciences for breaking bad news |
بررسی آگاهی و نظرات دستیاران بالینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مورد خبر بد |
باقرمطلوبی |
140 |
|
|
|
* |
A qualitative study on patient- oriented decision making among specialist physicians in Tabriz-2011 |
مطالعه کیفی تجربیات مربوط به بیمار محوری و تصمیم گیری مشارکتی در پزشکان متخصص شهر تبریز - 1390 |
مهستی علیزاده |
141 |
30/2/91 |
1/9/90 |
|
* |
The comparison of sleep quality students failure whit students success |
مقایسه کیفیت خواب و سبکهای هویت دانشجویان مشروط با غیر مشروط |
یوسف خنیا |
142 |
|
|
|
* |
Evaluation of role of comprehensive model of reflection on clinical learning of medical students in pediatric ward of Tabriz University of Medical Sciences |
ارزیابی نقش الگوی جامع بازاندیشی در یادگیری بالینی دانشجویان پزشکی در بخش اطفال دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
نعمت بیلان |
144 |
|
|
|
* |
The stressing factors in clinical education: The viewpoints of medical students in Tabriz University of Medical Sciences |
تعیین عوامل تنش بالینی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
علی فخاری |
145 |
|
|
|
* |
survey the perspectives of medicine professors and students about potential effects of proposed peer assisted learning and required circumstance to implement it, 1389 |
"بررسی دیدگاه اساتید و دانشجویان رشته ی پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزشی یادگیری مبتنی بر آموزش همتایان(PAL ) پیشنهادی و شرایط لازم جهت اجرای آن، دیماه 1389" |
مهستی علیزاده |
146 |
27/7/89 |
27/11/88 |
* |
|
Issues and challenges in the education of Pharmacy Practice Experience and Pharmacy Practice Internship |
چالش ها و راهکارهای آموزش دردروس کار آموزی و کارورزی در عرصه داروخانه |
نسرین مالکی |
147 |
26/4/88 |
26/9/87 |
|
* |
Comparative study of theory and lab work in different departments of basic sciences of medical faculty of Tabriz University of Medical Sciences |
مقایسه تاثیر نحوه اجرای دروس عملی در بخشهای مختلف علوم پایه دانشکده پزشکی تبریز بر نمرات دانشجویان |
لیلا روشنگر |
149 |
30/2/91 |
1/9/90 |
|
* |
Design, Formulation and evaluation of educational content for course of Evaluation of student achievement
|
طراحی، تدوین و ارزیابی محتوای آموزش الکترونیکی برای درس ارزيابي پیشرفت تحصیلی دانشجویان |
فریبا سالک رنجبرزاده |
150 |
26/4/88 |
26/9/87 |
* |
|
Effectiveness of Social Medicine departments educational programs in view of Medical doctors that working in the health fields in east Azaarbayjan |
بررسي اثربخشي برنامه هاي آموزشي گروههاي آموزش پزشكي اجتماعي دانشكده پزشكي |
ابوالقاسم اميني |
151 |
|
21/10/87 |
* |
|
Surveys of Relationship between health course scores in medical faculty and routine professional practice evaluation environment and the job satisfaction scores of general practitioners and their satisfaction in Tabriz Medical Sciences University |
بررسي ارتباط بين وضعيت تحصيلي در دانشكده پزشكي و ارزشيابي عملكرد حرفه اي در محيط كار و رضايت شغلي پزشكان عمومي واحدهاي تابعه دانشگاه علوم پزشكي |
حسین جباري |
152 |
30/2/91 |
1/9/90 |
|
* |
Designing an effective evaluation model for teaching professional ethics in medical students of Tabriz University of Medical Sciences |
طراحي الگویی برای ارزشیابی موثر درس اخلاق حرفه اي در دانشجويان پزشكي دانشگاه علوم پزشکی تبریز |
رضا غفاری |
153 |
|
|
|
* |
The efficacy of an electronic versus lecture based educational intervention in Improving interns knowledge related to advanced cardiopulmonary drug pharmacology |
تعیین تاثیرآموزش الکترونیکی و روش مبتنی بر سخنرانی داروهای احیای قلبی ریوی بر دانش کارورزان طب اورژانس
|
حسن سلیمانپور |
154 |
|
|
* |
|
|
تدوين برنامه نرم افزاري شاخص هاي رتبه بندي عملكرد آموزشي گروههاي آموزشي دانشكده |
دكتر رضا غفاري
|
156 |
|
|
* |
|
|
بررسي ميزان انطباق محتوي و سرفصل هاي آموزشي كارشناسان رشته بهداشت عمومي با وظايف مورد انتظار درسيستم بهداشتي
|
دكتر مهستي عليزاده |
157 |
|
|
|
* |
|
ارزيابي كيفيت و مراحل تدوين و چاپ مقالات كيفي در حيطه آموزش علوم پزشكي در مجلات فارسي ايراني
|
دكتر جعفر صادق تبريزي |
159 |
|
|
|
* |
|
بررسي ديدگاه دانش آموختگان كارشناسي ارشد رشته آموزش پزشكي از تاثير دوره بر تغيير توانمندي و ايفاي نقش حرفه اي خود |
دكتر سعيده غفاريفر
|
160 |
3/2/91 |
1/9/90 |
|
* |
|
بررسي ارتباط بين سبك هاي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در دانشجويان پزشكي مقطع علوم پايه در
دانشكده پزشكي تبريز
|
دكتر رضا غفاري
|
161 |